 | Az OP Centrumok számának és személyzetének növekedése egyre nehezebbé, hovatovább lehetetlenné tette az adatgyűjtés és nyilvántartás hagyományos - kézi vezetésű - módszerét, ezért az OOK vezetősége úgy határozott, hogy ebben a vonatkozásban is áttér az elektronikus adatszolgáltatásra, illetve nyilvántartásra. |
|
Az OP Centrumok személyzetének tag-, valamint a felszereltségi adatok nyilvántartását, adatok karbantartását továbbra is az Országos Osteoporosis Központ (OOK) végzi, együttműködve a MOOT-tal.
Az áttérés egyszeri alkalommal minden OP Centrumnak némi munkát jelent, amely nem több, mint amit eddig is évente el kellett (kellett volna) végezni az adatok karbantartásához. A legfontosabb újdonság, hogy nem kell semmilyen dokumentumot letölteni, kinyomtatni, postázni, vagy e-mailezni!
Minden szükséges adatot elektronikus űrlapokon kell megadnia. Az adatok ezután elektronikus úton jutnak el az illetékes regionális OP Centrum vezetőhöz, majd pedig a központi OOK-MOOT koordinátorhoz.
Az OP Centrum akkreditáció lépései:
Mind a Centrum vezetőjének, mind a centrumban dolgozó munkatársaknak szükséges a rendszerben az adataikat frissíteni.
Fontos kulcsinformációk a rendszer használatához:
- Az OP Centrum Regiszter nyilvántartja az OP centrumban dolgozók pecsétjog státuszát is.
Kérjük ellenőrizzék le, hogy nincs-e ellentmondás a nyilvántartás, illetve az Önök által tudott pecsétjog-státusz között (van? / nincs?)
- A rendszer az űrlapokon megadott irányítószámokat is felhasználja a párosításhoz (OP Centrum - OP Centrumban dolgozó munkatársak)
- Az OP Centrum adatok nyilvántartása a MOOT Társasági tagnyilvántartáson alapul, azt egészíti ki. Azaz sok tagunk egyszerűen csak végig kell kattintgassa az OP Centrum regiszterben az adatlapját, és legfeljebb egy-két újabb adatot kell megadnia.
- A jövőben előfordulhat, hogy egy-egy újabb rovat kerül kialakításra a nyilvántartásban, amiről a rendszeres elektronikus hírlevelekben tájékoztatást adunk majd.
Munkatársak teendői:
- munkakörnek megfelelő, személyes adatlap kitöltése és véglegesítése.
OP Centrum vezető teendője:
- személyes adatlap kitöltése,
- OP centrum-ra vonatkozó adatok megadása és véglegesítése.
Amennyiben az OP Centrum regiszter használatával kapcsolatban bármilyen kérdése, problémája merülne fel, kérjük írjon a
support@osteoporosis.hu címre!
A rendszer használatának elkezdéséhez,
vagy az adatbevitel folytatásához kattintson a logóra:
